12 Ağustos 2020

Allah ile sohbet-01

 12 Ağustos 2020, 02:07
Ankara

Allah ile sohbet

Ben-Ilık bir duş ve arkasından kıldığım namaza şükürler olsun Allah'ım. Yeniden namaz kılmayı bana öğreten ve nasip eden yüce Allah'ım sana sonsuz hamd-ü senalar olsun.

Allah-Ey kulum şükret, daima şükür üzre ol ki sana daha fazlasını vereyim

Ben-Suyu ve doğal gazı yaratan Allah senin ilmin ne yücedir, sen ne yüce yaratıcısın. Su bütün yorgunluğumu aldı, bedenimdeki bütün gerginliği, negatif enerjisi aldı götürdü. Doğal gaza gelince; binlerce milyonlarca yıl toprağın altında oluşan doğal gazı yaratan sana, onu çıkaran, taşıyan ve evlerimize dağıtan kullarına teşekkürler ediyorum.

Allah-Sizin gezegeninizde var olan her şey, sayısız alemlerde olan bütün gök cisimleri, galaksiler ve yıldızlar, "ol" emrimle anda yaratıldı. Benim için her şey andadır. Benim için zaman ve mekan yoktur. Zamanı ve mekanı sizler duyu organlarınızla algılarsınız.Gök bilimcileriniz, dünya zamanınızla evreninizin 13.7 milyar yıl önce yaratıldığını hesapladılar. Ancak bu benim için bir andır. Daha nice alemler var, onların yaşını ise bilmiyorsunuz. Benim katımda canlı cansız tüm varlıkların bilgisi vardır. 

Ben-Arıya bal yapmasını, örümceğe ağ yapmasını, kuşa yuva yapmasını, yılana zehir üretmesini öğreten yüce Allah senin ilmin ne yücedir, sen ne büyük yaratıcı ve sanatçısın. Senin tasarımlarının ve yaratımlarının sınırı yoktur. Gezegenimizde yaşayan sayısız bitki, çiçek, balık, kuş, memeli, sürüngen, böcek ve sair canlıları belgesel programları sayesinde tanıma bilme fırsatı buluyoruz. Başka alemlerde kim bilir ne kadar çok farklı canlılar ve cansız varlıkların var.

Allah-Bütün bu sayısız alemlerdeki mevcudatı rastgele yaratmadım. Hepsi ilahi planım dahilinde tasarlanmış ve yaratılmıştır. Benim ilahi kanunlarım dahilinde önce nun, sonra nur, sonra ışık, sonra madde yaratıldı.Sonra maddi alemler oluştu.Bütün bu yaratım süreçlerini benim melek-ü ala'larım (yüksek konsey üyeleri) gerçekleştirir.[1] Arının bal yapması, kuşun yuva yapması, spermin yumurtayı döllemesinin bilgisi Levh-i Mahfuzda yazılıdır. Ben yaratıklarımın yaptıklarını ve yapacaklarını bilirim. bana hiç bir şey gizli kalmaz. Benim bildirdiklerimin dışında insanlar benim ilmimden hiç bir şeyi tam olarak bilemezler.Benim kürsüm gökleri ve yeri içine alır. Onları koruyup gözetmek bana zor gelmez. Hayy olan, kayyum olan benim. Bana ne uyku gelir, ne de uyuklama. Göklerde ve yerdekilerin hepsi benimdir. Benim iznim olmadan kim şefaat edebilir.[2]

Ben-Kur'an-ı Kerim'inde diyorsun ki, "ben insana kendi ruhumdan üfledim" Senin ruhundan olan biz insanların ruhunun tekamül etmesi olayını anlamıyorum.

Allah-Evet doğru, siz insanları kendi ruhumdan üfledim. Siz insanları meleklerden üstün kıldım. Melekler Adem'e secde ettiler, Şeytan hariç. Şeytan insanı yoldan çıkarmak için benden söz aldı. Sizin ruhunuz, yedi kademe olan ruhların birinci kademesidir. Onun için sizin ruhunuz tekamül eder. Çok sayıda beden elbisesi giyip bilgiler edinir, deneyimler yaşar ve bütün bu bilgileri ve deneyimleri ruhunun kozmik belleğinde saklar ve sonunda bana rücu eder.[3]

Ben- Allah'ım sen uyumazsın, ancak benim uykum geldi. Tekrar sohbet etmek üzere sana şükürler olsun dugu ve düşüncelerimi yazmama fırsat verdiğin için.

Allah-Uyu dinlen ve zinde bir beden ve zihinle yeni güne başla. Ancak gaflet uykusunda olma hiç bir zaman. Ölmeden önce öl. Hakikate uyan [4] ve beni bil ve kulluk et. 

Sözlük

Hayy: ezeli ve ebedi diri olan
Kayyum: gökleri ve yeri, her şeyi tutan

Kaynak

[1][3] Evrensel Üstad Muzaffer Kına
[2] Ayet-el Kürsi
[4] Prof. Dr. Hüseyin Uysal

Hiç yorum yok:

BU YUNUS EMRE DENEN ŞAHIS ARTIK ÇOK OLUYOR

BU YUNUS EMRE DENEN ŞAHIS ARTIK ÇOK OLUYOR (Ömer Sami Ayçiçek. Araştırmacı-Yazar) Bu, Yunus Emre denen şahıs artık çok oluyor! Ben bu veli z...