18 Ağustos 2020

Hakikate Yolculuğum

 18 Ağustos 2020, Ankara

Hakikat Yolculuğum

Yeni güne, doğan güneşe selam olsun. Yaz aylarında salonumuzun penceresinden doğu yönüne bakıp doğan güneşi göremiyorum. Ancak batı yönümdeki binaların doğuya bakan cephelerine vuran güneş ışığını görebiliyorum. 

İnsan huzur veren bir sessizlik var. Kuşlar henüz cıvıldamaya başlamadı. Yeni bir güne uyandıran Yüce Allah'ım sana sonsuz hamd-ü senalar olsun

Hakikate doğru yolculuğumda yeni bir gün yeni bir sabah daha yaşıyorum. Allah'ım sana giden yolda, yolumu açık eyle, sarsılmaz bir iman ile dosdoğru yolda yürümemi nasip eyle.

Hakikat yolculuğum orta okul çağlarında başladı diyebilirim. O zaman Yunus Emre' mizi tanıdım. Onun şiirleri beni derinden sarstı. "Gelin tanış olalım, işi kolay kılalım, sevelim sevilelim, dünya kimseye kalmaz" şiiri ve "İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendin bilmez isen, ya nice okumaktır" diyen şiiri beni çok etkilemiştir. O zamandan şu ana kadar Yunus'un şiirleriyle yaşadım ve yolculuğuma devam ettim.

Mevlana'nın "Gel, gel, ne olursan ol yine gel, İster kâfir, ister mecusi, ister puta tapan ol yine gel, Bizim dergâhımız, ümitsizlik dergâhı değildir, Yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel... " sözleri de beni çok etkilemiştir. Bu davete uyup onun hayatını, kitaplarını okumaya başladım.

ODTÜ'de bizim sayısal elektronik laboratuvar asistanımız ve daha sonra asker arkadaşım olan sevgili kardeşim Şevki Can'ın kitabını okudum, whatsappdaki paylaşımlarını takip ettim. Şevki hocamın Esma-ül Hüsna hakkındaki sözleri ve telkinleri benim Esma-ül Hüsna'yı okumaya başlamama sebep oldu ve her sabah sevgili kardeşim Mustafa Özcan Güneşdoğdu'nun Esma-ül Hüsna ilahisini dinlemeye izlemeye başladım. Her gün sabah önce sevgili kardeşim Fatih Koca'nın Bismillah-İlk söz ilahisini sonra Esma-ül Hüsna ilahisini dinlerim

Üç ay önce sevgili mürşidim Evrensel Üstad Muzaffer Kına yı tanıdım ve konuşmalarını izlemeye dinlemeye başladım. 27 Haziran 2020 tarihinde Deniz'liye gidip kendisiyle tanışma şerefine erdim. Üstadımla öğle namazı kıldık ve ben yeniden namaz kılmaya başladım. İki aydır günde 4-5 vakit kıldığım namaz ve sabah akşam yaptığım meditasyon sayesinde sağlığıma kavuştum. Günlerim dolu dolu geçmeye başladı. Verimliliğim 3-4 kat arttı. Eskiden günde 2 saat verimli çalışabilirken şimdi 8-10 saat çalışabiliyorum. Yaratıcı zekam artı. Zihinsel olarak istediğim bir konuya çok daha fazla yoğunlaşabiliyorum. 

Muzaffer üstadımın sözleri beni çok derinden etkiledi. "O'nun Sırları" kitabında çok sarsıcı, ezberleri bozan sözler var. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Ruhların yaradılışı, maddenin yaradılışı, alemlerin yaradılışı, doğum, ölüm ve yeniden doğum hakkında başka hiç bir yerde bulamayacağınız çok değerli bilgiler bulacaksınız bu kitapta.

İki ay önce Prof.Dr. Hüseyin Uysal'ın "Bir'den Bir'e Uyanmak" adlı videosunu izledim ve yine çok derinden sarsıldım.Düşünce ufkum genişledi. Hüseyin hocamızın konuşmalarını dinlemeye devam ediyorum.

İşte benim bugüne kadarki hakikat yolculuğum böyle. Tasavvuftaki şeriat ve tarikat mertebelerini çoktan aştım çok şükür. Şimdi hakikat mertebesinin hangi basamağında olduğumu bilmiyorum. Durmak yok, yola devam. Allah'ım bizleri hakikate ve marifete erdir. Amin...

[Galip Turpan]

Hiç yorum yok:

BU YUNUS EMRE DENEN ŞAHIS ARTIK ÇOK OLUYOR

BU YUNUS EMRE DENEN ŞAHIS ARTIK ÇOK OLUYOR (Ömer Sami Ayçiçek. Araştırmacı-Yazar) Bu, Yunus Emre denen şahıs artık çok oluyor! Ben bu veli z...