23 Temmuz 2020

Namaz ve meditasyonun karşılaştırması yazıma ek

23 Temmuz 2020
Ankara

Değerli okuyucularım

22 Temmuz 2020 tarihli yazımda namaz ve meditasyonun karşılaştırmasını yapmıştım. Bu yazımdaki eksikliği tamamlamak istiyorum.

Bendeniz her gün sabah ve akşam namazlarımı kıldıktan sonra, meditasyon yapıyorum ve çok faydasını görüyorum. Namaz ve meditasyon birlikte çok daha fazla bedensel ve zihinsel dinlenme sağlıyor, gerilimleri çözüyor ve gevşeme sağlıyor. Bunun sonucu olarak enerjim artıyor ve daha verimli oluyorum.

Namaz ve meditasyon birbirinin alternatifi değildir. Bilakis birbirini tamamlayıcıdır. Namazdan sonraki zikir ile de aynı sonuç alınabilir.

Hiç yorum yok:

BU YUNUS EMRE DENEN ŞAHIS ARTIK ÇOK OLUYOR

BU YUNUS EMRE DENEN ŞAHIS ARTIK ÇOK OLUYOR (Ömer Sami Ayçiçek. Araştırmacı-Yazar) Bu, Yunus Emre denen şahıs artık çok oluyor! Ben bu veli z...